MOC I OSIĄGI
– 6-ci cylindrowy silnik wysokoprężny Isuzu z turbodoładowaniem i chłodzeniem międzystopniowym posiada moc 305KM (228kW). Układ bezpośredniego wtrysku zapewnia wysoką skuteczność spalania i niskie zużycie paliwa.
– Panel sterowania oraz dźwignie są łatwo dostępne, a układ AMS wyświetla dobrze widoczne informacje bez zasłaniania widoku z kabiny.
– Pierwszy rozruch w niskich temperaturach ułatwiony jest dzięki automatycznemu układowi podgrzewania w każdym z cylindrów silnika.
– Wysokowytrzymały wysięgnik oraz wzmocnione ramię przeznaczone są dla ciężkich prac koparkowych jak i do kopania w twardym materiale.
– Układ Zaawansowanego Sterowania (AMS) optymalizuje osiągi maszyny i zużycie paliwa poprzez dopasowanie mocy silnika do zapotrzebowania układu hydraulicznego.
NIEZAWODNOŚĆ I EKONOMICZNOŚĆ
– W celu osiągnięcia maksymalnej wydajności, minimalnego zużycia paliwa i dostosowania parametrów maszyny do warunków pracy maszyna posiada cztery tryby pracy: (H) dla ciężkich prac kopania, (S) dla standardowych prac koparkowych lub wykonywania rowów, (L) dla prac lekkich i wymagających precyzji, (F) dla prac wyjątkowo precyzyjnych i podnoszenia
– Opcja “Przycisku biegu jałowego” na dźwigni sterownia oznacza, że obroty silnika w szybki sposób mogą być zmniejszane do obrotów jałowych i równie szybko przywracane do poprzedniej wartości. Funkcja ta pozwala na zaoszczędzenie paliwa w okresie przerw w pracy przy zachowaniu pełnej kontroli nad maszyną.
– Łańcuchy napędowe są smarowane, aby maksymalnie wydłużyć ich trwałość, nawet w przypadku ich długotrwałego obciążenia przy jeździe z dużą prędkością.
– W celu zmniejszenia zmęczenia operatora spowodowanego drganiami – w szczególności podczas jazdy z dużą prędkością – kabina zamontowana jest na unikalnym układzie amortyzującym będącym kombinacją układów hydraulicznych i amortyzatorów gumowych.
KOMFORT PRACY OPERATORA
– Panel sterowania oraz dźwignie są łatwo dostępne, a układ AMS wyświetla dobrze widoczne informacje bez zasłaniania widoku z kabiny.
– Kabina wykonana z tłoczonej blachy jest przestrzenna i posiada izolację akustyczną. Szyby wykonane z hartowanego szkła zapewniają doskonałą widoczność dookoła kabiny. Przednie okno podnoszone jest do dachu i posiada sprężynowy układ wspomagający.
– Funkcja Układ Amortyzacji Ruchów Siłowników ma za zadanie ograniczać udary przenoszone na maszynę i operatora przy pracy maszyną w skrajnych położeniach siłowników podczas prac koparkowych.
– W celu zmniejszenia zmęczenia operatora spowodowanego drganiami – w szczególności podczas jazdy z dużą prędkością – kabina zamontowana jest na unikalnym układzie amortyzującym będącym kombinacją układów hydraulicznych i amortyzatorów gumowych.