Ładowarka JCB 411

ladowarka-jcb-411
KONSTRUKCJA ŁADOWARKI TYPU “Z”

– Zapewnia krótsze cykle robocze, doskonałe kąty zamknięcia i rozładunku łyżki oraz wysoką siłę skrawania dla zapewnienia większej wydajności pracy.

– Powrót do kopania i równoległe podnoszenie ramion jako standard zapewnia krótkie cykle robocze jak również bezpieczne i precyzyjne przewożenie ładunku na paletach.

– Ramiona ładowarkowe wykonane są z płaskich elementów co zapewnia im większą wytrzymałość jak i polepsza widoczność na bok osprzętu.

– Posiada minimalną ilość sworzni obrotu aby zminimalizować wymagania co do obsługi.

– Integralne szybkozłącze ładowarkowe powoduje brak strat siły skrawania oraz zachowanie maksymalnego udźwigu.

NAPĘD HYDROSTATYCZNY

– Wysokosprawny z regulacją prędkości firmy Rexroth tej samej co używają najwięksi konkurenci.

– Zapewnia optymalną moc przy minimalnym obciążeniu silnika i układu napędowego.

– Dwie ustawiane prędkości jazdy zapewniają doskonałe własności trakcyjne. Niska prędkość od 0 do 6km/h pozwala na precyzję sterowania podczas gdy druga od 0 do 20 km/h może być stosowana podczas przemieszczania się maszyny pomiędzy miejscami pracy.

– Napęd hydrostatyczny zapewnia też hamowanie dynamiczne w czasie kiedy pedał gazu nie jest wciśnięty.

– Standardowe osie wyposażone są w hamulce zanurzone w oleju zamontowane w piastach (tylko maszyny 411ZX).

SKRĘT MASZYNY

– Centralny sworzeń stanowi (średnica 130mm) stalowa odkuwka zapewniająca zarówno możliwość skrętu maszyny jak i wychylenia co zapewnia operatorowi większą stabilność maszyny (w porównaniu do maszyn z wahliwą tylną osią).

– Wysokowytrzymałe łożyska ślizgowe przenoszą masę maszyny podczas gdy ruch skrętny wspomagany jest przez górne i dolne stożkowe łożyska wałeczkowe.

– Mechanizm przetestowany 500000 cykli bez żadnego defektu.

PODWOZIE

– Przednia część podwozia z zamocowaną ładowarką posiada minimalne oprzewodowanie i połączenia hydrauliczne które przechodzą przez mechanizm skrętu.

– Dobrze zaprojektowany silnik i kabina przyczyniają się do osiągnięcia niezwykle niskiego poziomu hałasu we wnętrzu kabiny wynoszący 101/73db.

– Silnik zamontowany poprzecznie polepsza widoczność do tyły maszyny i zmniejsza promień wystawania maszyny poza jej szerokość podczas obrotu nadwozia.

– Wszystkie punkty obsługi technicznej są łatwo dostępne i łatwe w utrzymaniu czystości.

KABINA I ELEMENTY STEROWANIA

– Kabina spełniająca wymagania standardów ROPS i FOPS oferuje maksymalny komfort i doskonałą widoczność dookoła maszyny oraz proste sterowanie maszyną.

– Dla większego komfortu operator ma dostęp do kabiny poprzez dwoje drzwi.

– Dźwignie hydrauliczne z serwosterowaniem wraz z podłokietnikami zapewniają minimalne zmęczenie operatora podczas pracy.

– Opcjonalnie montowany na dźwigni przełącznik zmiany kierunku jazdy pozwala na szybkie i bezpieczne sterowanie maszyną.

– Oddzielny pedał hamulca i “impulsowania” polepsza kontrolę maszyny. Pedał “Impulsowania” powoduje, że układ napędowy jest impulsowo rozłączany. Pozwala to na uzyskanie niskiej prędkości jazdy przy maksymalnych obrotach silnika. Znajduje to zastosowanie w takich aplikacjach jak zamiatarki.

Specyfikacja techniczna