MOC I OSIĄGI
– Maszyna JZ140 wyróżnia się najmniejszym promieniem wystawania nadwozia i pełnym katem jego obrotu co ustanawia ją najlepszą maszyną w swojej klasie.
– Najlepszy w swojej klasie silnik Isuzu o mocy 98KM (72,8kW) zapewnia maszynie JZ140 możliwość poruszania się nawet w trudnych warunkach terenowych.
– Doskonała stabilność maszyny zapewnia jej lepsze parametry dotyczące podnoszenia ładunków od tych jakich spodziewać się można dla maszyn tej klasy.
– Możliwość wyboru jednego z czterech trybów pracy zapewnia dostosowanie ruchów dźwigniami sterowania do pracy silnika i układu hydraulicznego, tak aby uzyskać maksymalną wydajność pracy.
– Wybór przepływu jedno lub dwukierunkowego może być z łatwością dokonany przy pomocy przełącznika osprzętu
KOMFORT PRACY OPERATORA
– Zerowy promień wystawania nadwozia poza szerokość maszyny oraz zaokrąglone jej kształty znacząco polepszają widoczność.
– Wszystkie elementy sterownia dzięki ergonomicznemu rozmieszczeniu są łatwo dostępne dla operatora i nie wymagają wysiłku do ich obsługi.
– Ustawienie wyświetlacza AMS, siedzenia operatora czy dźwigni sterowania może być łatwo dostosowane do operatora.
– Wzmocniony układ ogrzewania kabiny i klimatyzacja zapewnia precyzję regulacji temperatury w kabinie.
– Obie przednie szyby z łatwością mogą być uniesione go góry w celu ich zabezpieczenia przed uszkodzeniem.
PEWNOŚĆ DZIAŁANIA I KORZYŚCI
– Zerowy promień wystawania nadwozia poza szerokość maszyny oraz przeciwwaga z osłoną gumową ogranicza możliwość uszkodzenia maszyny.
– Okres między smarowaniem sworzni wysięgnika wynoszący 1000 motogodzin ogranicza kosztu obsługi technicznej maszyny.
– Układ amortyzacji ruchów zapewnia płynne sterowanie i ogranicza zużycie podzespołów wynikające z tarcia i naprężeń w materiale.
– Zastosowanie silnika Isuzu i zaawansowanego układu sterowania pozwala na wykonanie większej ilości prac przy mniejszym zużyciu paliwa.
– Pojedynczy filtr oleju zmniejsza czas potrzebny na jego wymianę i redukuje koszty eksploatacji.
ZAAWANSOWANY SYSTEM STEROWANIA (AMS)
– Układ AMS kontroluje wszystkie główne funkcje maszyny tak aby zapewnić maksymalną wydajność pracy przy zachowania minimalnego zużycia paliwa. Sygnalizuje on również o występujących w maszynie problemach oraz rejestruje najważniejsze parametry jej pracy. Maszyna pracować może w czterech trybach:
– Tryb automatyczny – automatyczne dostosowanie mocy do potrzeb.
– Tryb ekonomiczny – zapewnia minimalne zużycie paliwa podczas wykonywania standardowych prac koparkowych.
– Tryb prac precyzyjnych – zapewnia większą kontrolę i precyzję sterownia dla prac wymagających dużej dokładności.
– Tryb podnoszenia – maksymalna moc przy zachowaniu pełnej kontroli.